hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| درآمدزایی در شهرداری کرج رکوردشکنی کرد

البرز| درآمدزایی در شهرداری کرج رکوردشکنی کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح مناسب‌سازی فضاهای شهری برای جانبازان و معلولین خبر داد.

رحیم خستو در حاشیه صد و یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج افزود: طبق گزارش درآمدی آذرماه که از سوی شهردار کرج ارائه شد، شهرداری کرج بالغ‌بر 133 میلیارد تومان درآمدزایی داشته که 75 میلیارد تومان آن نقدی و مابقی (67 میلیارد تومان) تهاتری بوده است.

او با اشاره به اینکه این میزان درآمدزایی طی سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده افزود: این میزان درآمدزایی در آذرماه سال گذشته 66 درصد بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لوایح مهم مطرح‌شده در جلسه رسمی شورای شهر کرج گفت: شهرداری کرج لایحه‌ای برای تعجیل در اجرای پروژه‌های عمرانی ارائه کرده که برای آغاز عملیات اجرایی آن‌ها منتظر ارائه بودجه 98 نماندیم.

به گفته خستو، باغ‌موزه دفاع مقدس، بلوار شهید ناصربخت، باغ کتاب، پارکینگ طبقاتی و پیاده راه رجایی شهر ازجمله پروژه‌هایی هستند که با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری قادر به انعقاد قراردادشان است و معطل تصویب بودجه سال آینده نمی‌مانند.

این عضو شورا در ادامه از مشارکت شهرداری کرج در احداث بیمارستان 500 تختخوابی در بلوار شهید مؤذن رجایی شهر خبر داد و افزود: با توجه به اینکه وضعیت سرانه‌های بیمارستانی کرج مطلوب نیست، مشارکت در احداث بیمارستان مذکور اقدامی بزرگ و جهادی به شمار می‌رود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان از تصویب طرح مناسب‌سازي فضاهاي شهري براي جانبازان و معلولين جسمي و حركتي یادکرد و ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح، عبور و مرور برای معلولین و سالمندان در معابر سطح شهر تسهیل می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد